dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!! dilaRANg bacA !!!

Tuesday, 31 May 2011

cuti-cuti ! :D

ni la tempat aq g cuti ! hahaa. :D

mase ne. kat lobi hotel. hahaha. comel nye aq ! hahahahahahahaa

spinner ! whoaa. aq suke men minatang nehh. wlupun...... aq ase nyawa aq na tebang je. ahhaa

korg nmpk aq ta uh? hahaha. aq nga tunduk ketakutan. ahhahaa

kak long. adik. kak uda. mase ne kat choc wonderland ! 

hahaha. kami lg. ibu n ayh ta msok tmn ne. dyeorg g dating dorg. hahaa


sdap doe ! lao la ade choc besa cam ne..... ! ahhaa

aq benci mnatang nehh ! huh. wat aq loya plus na muntah spnjg ari !! 

hahaha. dyeorg pening ! pdn muka. soh nek lg.. ! ahha

bumper boat ! aq suka. ! haha. men lnggar2 org ! tp pnt gle tgu na men ! haha

berehat seketika slpas kpenatan bmain !hahaa

aq ase.. lao kude ne bole ckp. da lama dye soh adik aq trun. hahahaha.  :D

aq n aizam. nek bot kat dinasour land . 


arghh. takotnye.takotnya...... ! ahhahahaa. bluekk !!!

hahaha. sempit la zam dok sblh ko ! 

aizam: 'disini sy ingin mlaporkan khilgn seekor dinasour' hahahha

mase ne na masok dlm 'gua'. haha. na jumpe dinasor ! hahhaa

k la. mlx na uplod lg. hehee.. nnty kite abix spm. wat rmbgn g sini !!
hahaha. ta sabo aq na tgok kwn2 aq mngis ! ahahahaa

~kisah silam ~

hai sume ! rindu aq ta? hahaha,.
erm. ary ne jom story mory psl awek korg.
su..
hahaa. dye ade wat entri psl aq. aq wat la gak entri psl dye.. haha

firstly. menurut dye. dye pnh mnymph kat aq. hahaa
aq pon pnh gak.
sbb pe? sbb... dulu mse aq skool renda.
aq rpt nan mas. mse uh dajah 2.
tp. satu ary uh kat skool ptg.
patot aq yg dok kat sblh mas. 
tp.. nta dye tetbe na dok sblh mas..
dye kate satu ary je..
aq bg la. pastu. stiap ary lak dye dok situ. !
hahaha. dy wat aq nan mas jd ta rpt. hahahaa
(dulu aq nan mas kwn bek auw ! ) ahhaa

*imbas kembali : 
mse aq dajah 2. aq kwn baik nan mas. firdaus. n effiq.
hahaa. aq ta tao camne kiteorg leh rpt.
tp yg aq engt. aq suka tyme uh.
lao mase rehat.
aq nan mas g cop tmpt duduk.
efiq n daus g beli mknn.
hhahahaa. sweet gile aq ase tyme uh.
kiteorg 4 org je lao g mne2.
hahhaa. tp nta mana silap.
mkin beso mkin kiteorg ta rpt. ahhahah.

secondly : psl dye ckp. aq n kwn2 ne gengster skola..
hhahaa. aq da lali da.. hahhaa..
an org da ckp jgn tgok dr luaran je..
hahahahahaa..
aq an tebukti baik skunk ! hahaaaa (baik angguk korg dorg !) 
hahaha...tp aq ngaku la.
aq dr skool renda rekod ta pnh bersih..
hahhahha.

*imbas kembali ! hahahaa
skool renda aq bnyk kali gado nan dak laki.
aq ta tao nape aq cam anti nan dyeorg dulu. hahahaha.
tp. jgn kata dak laki. 
dak pmpwn pon aq gado.. haahhaa
dlu aq geng nan tika.syera.n daty.
kiteorg ne emg kamceng la..hahaha
n musuh kiteorg lao pmpwn.
geng atikah mad zan.
hahhaaha. alia. dye slh sorg konco atika md zan la..
dye ejek kiteorg BABI GEMUK. 
hahahahaa.. kiteorg plak.
pnggil dye TAPIR KONTOT.
gagaahaha. bila pk2 blik. mcm bodo je gado dulu. skrg bila nmpk bole lak aq betego2 nan dyeorg.
hahahaha. zaman jahiliah dulu uh.. haha

then. ade kes kwn aq syera tampo muka dak laki.
anuar kassim.. ! ahhahaa.
pdn muke ko. ejek lg nama atok org ! an da kne.. hahahaha
yg pling klako.
mse uh dlm surau.
anuar dtg nan nawawi.
bile anuar kne tampo. nawawi tekejot teros lari dr surau lalu tingkap ! hahaaa..
emg sengall..

ade lak kes kiteorg gado nan naufal..
psl pe? psl kiteorg cr psl nan adek2 dye.. ahhahaa
opps. bkn kiteorg mula dulu..
adek dye k. hahaha
mcm ne ksahnya....... mase puasa kiteorg suka g tadika.
men jongkang jongkit (btol an bnde alah ne nma nye?) haha
stu ary uh, kiteorg smpai.
adek dye c sorfina uh men kat ctu.
nyebok jek ! 
soknye. kiteorg dtg cpt2. nyorok kat blkg tadika.
then.. nmpk c sorfina uh dtg, 
cpt2 kiteorg lari pegi kat mainan uhh.
hahahhahaa.  jht an..  
then kiteorg kacau adek laki dye. zain.
hahhahaa.. kringg ! mase rehat abiz.. 
dlm pjlnn na blik klx uhh.
naufal dtg kat kteorg.
mrh2 kiteorg sbb 'buli' adek dye.
hahahhaa. emg aq pikirin ??
skali dye tengking aq. 2 kali aq tengking blik ! ahhahaha

ermm. hahaha. na cter. bnyk lg kes knakalan aq mase skool renda.
ta tmasok amek beg org masok dlm tong sampah.
*buat 'show panas' dlm surau.
*bgado nan bdk laki.
*buka puasa kat skola (blik uma ckp nan ibu. puasa) hahaa
*gado nan syafika smpai dak uh nges2 tepon mak dye.. (cuak doe mase uh) haha.
*ta pnh wat keje skola bm. haha
*masok ptndingn mnyanyi mase dajah 2 n 3. ne aq nakal sbb pkaian mase ne seksi ! ahhaha
pkai bju bdak cina. dgn tdung ta de. muka d solek. sbjik cam opera cina ! ahhaa

hhahhahaa... tp bile engt balik. best lak kngn2 uhh.. hahahhaha.. rindunye.. ! hahaa

thirdly:  aq rpt nan su mase form 5.
haha. ne credit tok azlioo nan aziq.
sbb korg aq rpt nan dak2 yg ta pnh aq pk bole ngam. hahahaha
n aq rpt pon sbb gosip2 meliar uhh..
hahahaha.
ta pe la un. sbb gosip. kiteorg leh bkwn. hahahaa
aq ase mase form 5 ne. aq pling bnyk kwn.
heheee.. n aq tlebeh hyper ! ahhaa.
ne sume sbb ade catalyst yg wat aq camne ! 
bkn aq yg na. hahahahaha.
 tp ta pe la. ape2 pon aq happy. 
wlupunn..  ade sometime ase na cincang2 je korg bg kucing aq mkn.
mngnjing ta abix2. hahahaha.

oke la.. pnt ar taip. aq taip pnjg2 psl su ne pon. bkn nye dye leh bce. !
hahahahhaaa.
aq tao dye bengang ta dpt blog ne. ! ahaha.
n kpd korg @ pakwe2 aq dlm su punye persepsi.....
hahahahaa. 
jgn sesekali bg blog ne kat dye ! phm??!!! (serius ne.. )
ahahahaa.

bye2 sume.... nnty aq tulix agy !! :D daaaaa.

Monday, 30 May 2011

bosan . bosan. bosan.

sangad-sangad bosan !
aq da bosan . ..!


BOSAN.
ape uhh bosan?hahaa,.
jom kite bace ape uh bosan.
n golongan yg bosan..
ala..yg penting..sume psl bosan la..
aq amek dr intenet..
bace ye ! hahahaa



1) Seorang lelaki bosan dengan perangai wanita. Jika anda seorang lelaki bila agaknya seorang lelaki itu bosan dengan wanita ye? Bila seorang wanita tu tidak pandai menjaga kehormatan diri. Yela aurat tak tahu jaga, perangai entah apa-apa, suka bergaul bebas dengan lelaki dan macam-macam lagi. Siapa tak bosan  kalau perangai macam tu. Bila ditegur kata jangan nak sibuk jaga tepi kain orang lain. Susah la kalau macam tu.

2) Sama juga seorang wanita akan bosan dengan perangai lelaki. Bosan apabila perangai lelaki yang ego tak bertempat, suka main-mainkan perasaan wanita, suka menipu dan banyak lagi. Saya ni macam kutuk kaum sendiri pulak ye. Bukan mengutuk tapi saya pun tidak suka kalau ada lelaki yang jenis perangai macam tu. Apatah lagi bagi kaum wanita sudah tentu mereka lagi bosan dengan perangai lelaki yang tidak berapa nak baik ni.

3) Anda juga akan merasa bosan dengan kawan-kawan anda sendiri. Terutamanya bila ada kawan anda yang jenis suka menyibuk ni. Semua benda nak tahu. Yang peliknya kalau anda tanya apa-apa pasal dia susah pulak nak bagitahu. Kadang-kadang anda nak simpan rahsia pun tak boleh mesti cuba dikoreknya walaupun rahsia itu bersifat peribadi. Memang niat kawan tu bagus sebab nak ambil berat pasal diri anda tapi bukan semua benda anda nak cerita dengan semua orang kan? Kadang-kadang ada juga perkara yang anda nak simpan dalam diri sendiri je.

4) Seorang pelajar mudah merasa bosan semasa belajar. Kadang-kadang ia berlaku kepada saya juga. Terutamanya apabila sesuatu subjek yang pensyarah sedang mengajar saya blur saya tak faham apa yang dia ajar. Masa tu memang bosan tak tahu nak cakap apa. Kebosanan tu boleh hilang jika pensyarah tersebut pandai bercerita atau selitkan lawak ke dalam pengajaran. Tapi jika sesuatu subjek yang saya minat saya tidak cepat merasa bosan walaupun saya kurang faham.



HAHAHAA. okela.bye.aq bosan ne..hahhaa.





  • Jika anda bosan dengan seseorang cuba bersabar dengan seseorang itu. Kalau tak boleh juga jauhilah dia jika itu lebih baik untuk anda. Cuba cari kebaikan pada dirinya. Mana tahu ada banyak kebaikan pada dirinya. Nasihatilah dia secara perlahan-lahan.
  • Cari kawan yang boleh membantu. Kita akan merasa bosan bila hidup ini ada banyak masalah. Jika masalah itu boleh dikongsi dengan kawan-kawan maka carilah kawan yang boleh membantu anda.
  • Buatlah perkara yang anda suka. Anda sudah tentu bosan melakukan perkara yang anda tidak suka kan? Saya pun bosan kalau buat benda yang saya tidak minat. Cuba cari benda yang anda minat untuk dilakukan sudah tentu rasa bosan anda akan hilang.
  • Kita akan merasa bosan belajar jika tiada motivasi dalam diri. Mungkin susah nak memotivasikan diri untuk belajar ni. Tapi anggaplah belajar dan menuntut ilmu itu satu kewajipan. Dan rasa bosan atau malas ni datang dari syaitan yang selalu menghasut kita. Jauhilah rasa bosan semasa belajar.
  • Menunggu membuatkan akan anda merasa bosan. Contohnya menunggu bas ke, tunggu kawan ke, tunggu cikgu masuk kelas ke. Banyak cara biasanya boleh buat untuk hilangkan bosan semasa menunggu ni contohnya mesej kawan, kalau ada kredit lebih telefon, dengar lagu mp3, baca buku lagi baik, tidur kalau boleh..hehe..
Kita tidak dapat lari dari merasa bosan ni tapi kita boleh cuba elak atau kurangkan rasa bosan yang ada dalam diri kita ni. Kalau anda bosan dengan apa yang anda buat maka anda perlu lakukan sesuatu untuk hilangkan rasa bosan anda dengan melakukan apa saja yang anda suka. Kalau anda bosan dengan seseorang cuba atasinya kerana jika anda biarkan ia boleh membawa kepada kebencian. Tidak elok pulak kalau anda perasaan benci membenci ni. Hidup ni mesti ceria selalu. :)

Saturday, 28 May 2011

luahan jantung.

SALAH KE?

Salah siapa? knape pelu tjadi?


hai hoi..
erm. aq jux na luah an smting la..
blog ne pon jux korg dorg je tao..
so lg sng aq na ckp..
hhehee.

firstly. aq minx map dlu. ape2 slh aq kat korg.
aq minx map. aq tao bnyk slh aq wat kat korg.
antara seda n ta seda.
haha. (jgn tacink ye kwn2 ku)

secondly. aq na g tao.
yg korg ne emg best friend aq..
best friend forever.

erm. nama kat atx tuh tuka je. hehe.

third. ne yg serius cket ne..
aq ta suka la bila slh sorg dr korg.
tduh aq lbeh2 an sorg lg.
hahaa.
aq lyn sama jek k. (mybe sometimes ta sama) 
hahaaa. tp aq ta de mksod lain pon.

aziq: ermm. aq bkn sisihkan ko. mcm yg ko ckp uhh..
ta sama skali.
sorry la lao ko terasa. tp.
ko pk la gak. aq lg tetekan.
ko asik na tacink je. (wlupun ko ckp ko ta tacink)
then. ko asik ckp. na jauh an diri dr aq. 
aq da mls na larang. lao ko na wat gak. 
up to you la... aq da pnat la.. ko pk perasaan ko je ann???
slh satu sbb aq lg suka cter nan azli sbb.
dye ta amek kesa nan ape yg aq ckp.
tp ko? ko amek sume bnde uh pkara seyes.
bila  aq ta na cter.
ape ko ckp? 
'ye. aq tao aq sape. dak thp renda.. ko asik lebeh an azli je.aq ta ksh'
hey damn la. ko na jeles nan kwn sndri napa.  
ape-ape pon. lao ko sakit aty. terasa nan ape yg aq tlix ne.
aq minx map.
lao ko ta na kwn nan aq lg pon. teserah ko.
tuh sume khendak ko . tp aq still anggp ko kwn bek.
jux aq arap.
ko jgn na terasa nan aq lg. aq penat.aq ta phm apa yg ko na sbnanya......

azli: ermm. ko. aq ta tao nape r rmai sngd cam jles aq rpt nan ko..
(macam jeles ye.. bkn jeles betol)
sala ke aq rpt nan ko?
agak nye. emg ye. gurl ta bole ade kwn baik laki????
argh. aq tension.
aq syg ko sama je cam aq syg kwn2 lain.(kwn bek la)
ta de lbeh nye la..jd ape yg na d cmburui?>???
jux. ok. aq ngaku. aq lg rpt nan ko. sbb kite ne mybe ade kongsi rasia.
only that kot ! ta de yg len.
argh. ape yg dyeorg na? na aq jaoh dr ko??
ape masalah siot aq kwn nan ko.
ko ne femes sngd ke? smpai rmai yg mengosip an kite.
hhahahaha.
or aq yg femes ?? hahahahaha.
ape-ape je la..
aq da ta larat na lyn. haha. 

geng.. ne taon last. aq ta mo ade musoh lg.
aq ta mo ade pgaduhan antara kita. (wlupun emg ta gado pon)
aq wat post ne. jux na luah apa aq ase je.
korg jgn na pk ape2 pon.
hehee.
oke la.. ape2 pon.... aq na ckp..



CORETAN JALANAN
-amal- 

Friday, 27 May 2011

aq na pizza la !!!! haha



ayh nan abg ngah . mkn dgn bgitu seriuss ! ahhahahaa

sedap doe.. aq wat entry ne sbb. aq na mkn pizza !! hahaha

whooaaa ! ayam ne sdap !! aq na. aq na.. hahaha.  
ne pas mkn pizza. jenjln kat jaya jusco. hahaa. lawa an beg uh.. tp ta beli pon..
saje je pleasing. hahahahhaa. :D


muke lain. bdn lain. hhahahaa. bgos an teknik snap pic  uhh.
hahahaha.:D
hahaa. ne minah import dr arab auw.. hahaha.
mase ne kat kdai cermin mata. beli cermin mata ibu.
bosan gile tguu ! hahahaa.




Aq sbnanya an. bosan. ta tao na wat entry apa.. na wat psl kentut . da buat. hahahahahahaha..
aq lapo.. aq na mkn pizza !!! pizza !!
hahahahahahhaha. aq kebosanan ne..... tlg la aq..


Thursday, 26 May 2011

raHsiA kenTut ! hahahaa

kentutlah selagi anda mampu ! ahhahahaa





ORANG YANG TIDAK JUJUR
*kentut dan kemudiannya menyalahkan orang lain. hahahahaaa.. 

ORANG BINGUNG
*menahan kentut selama berjam-jam. (bodo je upe.. )

ORANG MISTERIOUS
*orang yang kalau dia kentut org len ta tao.. tp ade bau je tetib. hahaha..

ORANG BERWAWASAN 2020
*orang yang tahu masa tebaik tok kentut. hehehee

ORANG BODOH
*orang yg bila lepas kentut, hirup nafas sbb na ganti balik angin yg dye da keluar an. hahahaha..

ORANG STRATEGIK
*org yg mnyembunyikan bunyi kentutnya dgn gelak kuat2 spya org len ta taoo... 

ORANG PELIK
*org yg bole keluarkan kentut bila disuruh.. hahahahaa...

ORANG YANG PERCAYA DIRI SENDIRI
*org yg berani melepaskan kentut dgn lantang ta kira d mana.. hahahahahahaa

ORANG PINTAR
*org yg boleh menghurai mngenai bau kentut seseorang.. hahahahah..

dilarang kentut dalam kelas !! hahahahaha
hahaha. ne just for fun.emg lawak gile ahh ! hahha.. azlioo ! ko golongan mana  ?? hahahahahahah..


erti sebuah kemaafan ?

Memaafkan Tapi Masih Terluka
Apabila memberi kemaafan yang datangnya bukan dari jiwa, percayalah.. Dendam itu akan tumbuh meliar dalam jiwa. Dan boleh jadi seseorang yang masih berdendam itu akan melakukan perkara-perkara yang lebih kurang sama dengan orang yang pernah mengaibkan atau menjatuhkan air muka seseorang itu.
Saya kira, apabila seseorang itu kononnya memberi kemaafan tapi masih terluka, maka itu bukanlah memberi kemaafan sebenarnya. Itu hanyalah suatu perisa yang menambahkan lagi dendam anda.
Perlukan masa untuk pulih dari luka itu?
Tiada masalah. Ambillah sebanyak mana masa yang anda mahu. Tetapi jangan cuba berbohong dengan diri sendiri apabila memberikan kemaafan kepada orang lain sedangkan saat itu jiwa anda membara-bara dengan melihat wajahnya. Ingat deh sahabat, orang yang bersalah, apabila datang kepada anda untuk memohon maaf dan anda memberi kemaafan tidak sepenuh hati, maka urusannya dengan anda telah selesai. Selebihnya, urusan anda dengan ALLAh Ta’ala pula.
Sekali lagi, itu bukan memaafkan namanya!
Bagi saya sendiri begini, sekiranya hati anda masih belum reda dengan kejadian yang berlaku dan apabila datang si A yang telah membuat hati anda sakit dan marah untuk memohon maaf sedangkan pada masa itu anda belum boleh memaafkan sepenuhnya, maka berkatalah padanya,
“Berikan saya sedikit masa untuk biarkan hati saya reda dahulu.”
Cara itu adalah lebih baik. Biar berterus-terang. Dan dengan cara itu, hati akan lembut sedikit demi sedikit kerana anda tahu, anda meminta diberikan masa untuk mengubati hati yang sedang sakit dilukai manusia lain. Maka dalam masa itu, anda akan cuba belajar untuk memaafkan.
Jangan menganiayai diri sendiri dan orang lain yang memohon kemaafan daripada anda dengan memberinya ketaatan palsu. Mereka sebahagian daripada diri kita.
“Seorang muslim adalah saudara bagi sesama muslim ,kerana itu janganlah menganiaya,jangan membiarkannya teraniaya dan janganlah menghinanya.Taqwa tempatnya disini!Sambil baginda menunjuk ke dadanya sebanyak 3 kali.Alangkah besar dosanya menghina saudara sesama muslim,setiap muslim haram menumpahkan darah saudara sesama muslim.Haram merampas haratanya dan haram mencemarkan kehormatan atau nama baiknya” [Hadis Riwayat Muslim]
Jangan mudah melafazkan kata memaafkan seandainya hati tidak berkata sedemikian!

SELAMAT MEMBACA. HAYATI LAH ! 
*p/s: aq amek dri intenet auww.. hahhaa. 

C.I.N.T.A

Cinta: sebuah definisi.

Ada banyak definisi cinta. Ada banyak jenis cinta. Ada banyak bahagian cinta. Pendek kata, selagi namanya manusia, cinta itu banyak persepsinya :)




C.I.N.T.A= commitment-intuitive-nature-top-altruistic 




1) Cinta itu KOMITMEN.
Cinta, tak boleh main-main. Cinta perlu komitmen. Bukan main campak buang semacam. Perlu dirancang dan dilaksana sebaik mungkin.

Tak bolehlah nak bergaduh, paksa-paksa dan mengabaikan tanggungjawab pada pasangan. Untuk yang dah berkahwin, nafkah wajib dipenuhi. Amanah sebagai suami isteri kena ditunaikan sebaiknya. Komited sebagai suami yang mithali, ummi yang solehah, agar dapat melahirkan anak-anak yang afiq, yang arif, yang anis, yang santun. Menjadikan rumahtangga dipenuhi mahabbah, mawaddah dan sakinah :)

2) Cinta itu intuitive: NALURI.


Cinta itu sifatnya naluri. Apa tu orang kata, "cinta itu di hati". Bercinta yang hangat bila kita dapat merasai apa yang dirasai oleh orang yang kita sayang.

Jika taknak disakiti, kita tak menyakitkan hati orang lain. Jika nak disayang, kita akan memberi kasih sayang seluhurnya. Jika ada rasa bimbang, seringnya kita akan dapat merasa. Macam cinta ibu pada anak-anak. Sering mereka dapat rasa apa yang anak-anak mereka buat, yang baik atau tak baik untuk anak-anak, kan?

3) Cinta itu sebahagian nature: FITRAH


Cinta itu fitrah. Betul :) Bila Nabi Adam dicipta, baginda rasa kesunyian. Allah ciptakan Hawa sebagai peneman. Rasa ingin disayangi dan menyayangi tu fitrah manusia. Yang perempuan minat pada seorang lelaki. Ada lelaki jatuh cintapada seorang wanita. Cinta itu benar dan suci.

4) Cinta sering terletak di puncak: TOP


Bila ada rasa cinta, kita akan sama-sama bekerjasama, saling mengasihi. Itulah nilai yang mengikat kita semua untuk terus bersatu. Sekuat cinta Tuhan yang memberikan pelbagai nikmat hidup, cinta itu di puncak kehidupan. 

5) Cinta itu sifatnya ALTRUISTIC.

Apa tu?? Aa, altruistik maknanya melebihkan orang lain dari diri sendiri. Dalam lughah disebut al-itsar. Wah, erti pengorbanan di sini. Bak kata Ustaz Hasrizal, makna hidup pada memberi. Bila cinta, kita sanggup berkorban untuk yang kita cinta dan kasihi.

Bila ada niat untuk membahagiakan yang lain, maka kita akan usahakan yang terbaik untuk memenuhi kehidupannya dengan bahagia dan sempurna. Bila kita tolong orang, Allah akan membantu kita, menambah nikmat untuk kita. Indahnya.....
--------------------

Terlalu byk definisi cinta tapi bg saya cinta itu kadang-kala terlalu memeritkan dan kadang-kala ia menjadi terlalu indah kerana cinta itu sukar ditafsirkan tp cinta itu menjadi indah apabila pasangan kita sanggup 'berkongsi' suka dan duka dlm perhubungan dan hanya orang yang merasainya akan mengetahui pahit manis percintaan itu. Saya sendiri amat yakin, ia ada pada Tuhan, kembali dan datang dari Tuhan. Tiada yang lain. Bila cinta kerana Allah, susah senang kita redha. Bila cinta untuk Allah, kita usahakan menurut apa yang Allah perintah. Dia cinta utama. Bila DIA yang utama, segalanya kan berhikmah, dipimpin dan dipantau sentiasa, insyaAll

*apabila mencintai seseorang. cintailah dgn penuh kejujuran dan keikhlasan..kerana itulah cinta sejati..


SELAMAT MEMBACA ! HAHA :D <3

welcome to my life :D

SELAMAT DATANG DALAM HIDUP KU ! 

haii semuaaa... <3
ne blog ketiga aq. hahaha. ne sume gara2  blog kesayangan aq da ta bole bkak.. 
hwaa. hahhaha.
bg yg still bole jumpe blog ne.. tahniah ! hahaa. (pdhl aq yg bg tao..) 
jom bkenalan nan aq n femli aq.. hahaha. (saje je gedik2..) 



okayy.. ne adik bradik aq. aq ade akak. abg. adek laki. adek pmpwn. hah ! aq tao korg jeles nan aq.. hahahha.
tp ta pe.. semua org kne besyukur dgn ape yg ade. hahah

wahahhaa. tyme ne aq kat lebuh raya. akibat kbosanan. muncullah pic  ne. haha

ni amani. adek aq yg pling kecik. tp. msty korg pelik an? dye ta nmpk kecik pon? hahahah.. 

ni aizam.adek aq. haha. sory la pic blur.. mklum lah. kete sdg bgerak. hahha

hahaha. lawak plak pic ne..  mlx la na trg an. haha

ni aq. haha. nama aq amalina
korg pnggil aq amal je.



pic ibu ayah aq nnty je la aq masokkan. ary ne khas tok adek bradik aq ea.. hahahaha.. :D
da la. aq mlx la na tlix agy...
oke. kita jumpa lagi len kali.. bye2..